رویههای بازگرداندن کالا
ازانجایی که فروشگاه مانیسان فروش یک کالا را پایان یک پروسه ندانسته بلکه آغاز یک همکاری میداند لذا آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان محترم همواره از الویتهای مامی باشد ودر این راستا میکوشیم تا تمامی سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد ولی با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسایلی روبرو شوند که تصمیم به بازگرداندن کالای خریداری شده بگیرند لذا با رعایت کلیه موارد ذیل این امر امکانپذیرمیباشد
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه مانیسان از طریق تلفن یا واتس اپ یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا بسته بندی اصلی خود به فروشگاه مانیسان عودت گردد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا بسته بندی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه مانیسان اطلاع داده شود
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه مانیسان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند
لازم است کارتن و بسته بندی اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه مانیسان بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه مانیسان ارسال شود
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری بایداز تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه مانیسان بازگردانده شود
منصرف شدن خریداراز خرید خود
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی کالا امکانپذیر میباشد بشرطی که کالای مورد نظرباز نشده وهیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
لازم بذکر است از آنجا که فروشگاه مانیسان یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به خریدار یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود)
درصورتیکه سفارش هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه مانیسان(09012934318) اطلاع داده شود
کالاهای برقی واقلامی که توسط شرکت سازنده ویا وارد کننده گارانتی میگردند و کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این امر خارج هستند
ضوابط و مسئولیتهای مربوط
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید ازارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مانیسان جداً، خودداری کنید
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید
بسته خود را به آدرس فروشگاه که در بخش تماس ارائه شده است ارسال کنید
هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه مانیسان برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه مانیسان است
که در تهران توسط پیک فروشگاه وسایر شهرستانها بوسیله پست پیشتاز صورت میپذیرد وهزینه ها بر مبنای آن پرداخت میگردد برای واریز هزینه پست به حساب خریدار، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت فروشگاه مانیسان ارسال شود وانتقال توسط پیک فروشگاه نیز قبلاتوسط فروشگاه هماهنگ میگردد
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه مانیسان هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه مانیسان ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان فروشگاه مانیسان تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه مانیسان بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه مانیسان ما بتفاوت را به حساب مشتری واریز میکنداتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه مانیسان در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط متعهد به بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میباشد
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه مانیسان بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید
. با شماره تلفن 09012934318تماس بگیرید
. با re.amjadi3@gmail.ir تماس بگیرید
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است